Wat kan je doen op je werk bij gebrek aan werkzaamheden?

Een werkdagje als vandaag is vreselijk.
Ik functioneer momenteel als Skilled Helpdesk, en vrijwel altijd stromen de meldingen binnen. Maar zo'n dagje vlak voor een kleine vakantie hebben de meeste klanten vrijgenomen of wachten met het melden van problemen tot volgende week.

Mijn bureau is netjes opgeruimd, alle administratie is uitgezocht, alle rotklusjes zijn gedaan... Wat nu?

Ik heb volledige beschikking tot internet, maar na Goeie Vraag volledig doorgespit te hebben en mijn mail 100 keer gecheckt te hebben weet ik het niet meer.. :)

Weet iemand nog een interessant artikel wat ik kan lezen, een leuk forum om op mee te lezen, of wat dan ook om de tijd wat sneller te laten gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

http://www.ted.com/index.php/talks/list/page/1
is een site met zeer interessante lezingen op elk gebied. Sommige lezingen zullen jouw ogen uit je kassen doen blazen. Het is in het Engels. Jouw baas zal zelfs extra respect voor je krijgen als hij te weten komt dat je deze lezingen volgt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

denationaledialoog.nl

Wat vervelend voor je. Kan je geen vrij nemen vanmiddag of wil je je dagen sparen voor de vakantie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de oplossing is werk overnemen van een collega als je die hebt.
Zelf heb ik jarenlang gewerkt als tel./receptioniste en had ook dat probleem. Dan ging ik bij collega's vragen of ze nog een klus voor me hadden.
Post in enveloppen doen, brieven vouwen,documentatie klaarleggen enz.
Als er echt niks meer was zat ik te handwerken of met een puzzelboekje te stoeien.
Tegenwoordig kun je ook puzzelen op de computer.
Fijne werkdag nog.
p.s. ik zit administratie te doen, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Quake 3 Arena of Call of Duty zijn ook mogelijke opties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou je van legpuzzels?
www.jigzone.com

Keuze uit verschillende ontwerpen, verschillende moeilijkheidsgraden etc.
Have fun.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga iets aan opleiding doen, maar nu is het al bijna 5 uur.
Ga op internet struinen naar een cursus die je wil doen!
Bijv ITIL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
download een goed pdf boek.Is vaak iets van 50 kb dus zo binnen en een hele dag leesvoer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je internet hebt log dan even in www.goeievraag.nl
Succes!