Antwoorden voor mij Vragen over 9/11?

Ik heb een aantal dingen die ik mij afvraag over de gebeurtenis op 9/11 met de twin towers:

1.Zijn er onderen van de vliegtuigen gevonden?

2.Hoe is het mogelijk voor een vliegtuig dat gemaakt is van lichte onderdelen om tot de puntjes van de vleugels door een gebouw van beton en staal te gaan zonder dat er onderdelen tijdens de botsing naar beneden vielen? Het gingen erdoorheen als een mes door boter,

3.Vele mensen die tijdens de gebeurtenis aanwezig waren zeiden dat ze helemaal geen vliegtuig zagen of hoorden en dat ze alleen de explosie zagen. Zijn de vliegtuigen dan echt in de tapes bewerkt?

4.Op de beelden van de instorting is (als je heel goed oplet) te zien dat voordat het gebouw instortte onder het gat wat het vliegtuig veroorzaakt had er lichtgevende flitsen te zien zijn en kleine ontploffingen alsof er bommen ontplofden zoals ze dat doen bij het verwoesten van oude gebouwen.

5.Heeft Osama Binladen ooit toegegeven dat hij achter dit zat?

6.Op youtube zijn bepaalde videos te zien van de explosie van de tweede toren maar op de ene video is het vliegtuig wel te zien en op de ander niet terwijl het vanaf het zelfde perspectief gefilmd is. Is dit nog een aanwijzing dat het vliegtuig erin bewerkt is?

Dit zijn de dingen die ik mij afvraag. Laat het maar weten als jij hier meer over weet!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100