Ik ben zo erg verliefd en hij niet op mij wat kan ik doen mijn vriendinnen weten het al, en nu.?

Ik ben verliefd op een jongen. Hij is zo leuk en mijn vriendinnen weten het. Ik durf niet tegen hem te praten of hem aan te kijken. Maar ik ben 101% verliefd op hem het is nog nooit zo groot geweest. En ik zit pas in de vierde week van de brugklas. Ik wil wel dat mijn vriendinnen vertellen maar dan wil ik ook verkering met hem. Maar hij vind mij niet leuk. Maar als ze het niet vertellen loop ik nog superlang met dit probleem! Help alsjeblieft.

Weet jij het antwoord?

/2500

Probeer eerst (oog)contact te maken of zeg iets heel simpels als hoi. Als je wat losser word in het contact kun je hem beetje bij beetje laten merken dat je hem leuk vind. Als je met hem wil zal je toch met hem moeten praten meid. Stel jij klapt helemaal dicht als hij je aankijkt, en je vriendinnen zeggen dat je met hem wil..dan kan hij goed helemaal afknappen omdat je zo'n stil verlegen muisje bent. Trek de stoute schoenen aan en ga dr voor, al is het maar een hoi, of..nog wat gedaan in het weekend? succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100