Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn bijna alle BH's de laatste tijd voorgevormd en/of van (gedeeltelijke )vulling voorzien?

Ik vind dat zelf drie keer niks.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Dat noemen ze nu mode. Is gewoon een trend denk ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat voorkomt dat er een tepel door je kleren heen priemt. Want dat schijnt heel erg te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
trend/mode waarschijnlijk.
ik vind het inderdaad ook niks, te glad, ziet er kunstmatig uit. en inderdaad de tepel ontbreekt waardoor het nog nepper lijkt.
ik mag hopen dat ze goed ondersteunen en veel draagcomfort hebben anders is het echt niks wat mij betreft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wellicht omdat aan dat soort het meeste geld verdient wordt? Iets anders kan ik ook niet echt verzinnen, ik hoe er zelf niet van. Ziet er niet zo fraai uit en als het uitgaat mis je toch een flink stuk van de omvang ook.. Maar ja, ieder zijn meug natuurlijk :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige mensen kopen die omdat hun borsten dan groter lijken.
Misschien moet je onderstaande discussie volgen die gaat namelijk over hetzelfde onderwerp.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een bh voor mannen op oog hoogte zit. Het trekt wat meer aandacht. Vrouwen willen over het algemeen graag in hun ijdelheid gestreeld worden (waar dat bij mannen het ego is) en borst omvang lijkt toch een hekel punt te zijn bij veel vrouwen (ondanks dat de meeste mannen helemaal niet voor formaat gaan).
En voor borsten geld nog steeds dat groter modieuzer,dus mooier, schijnt te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is al jaren een trend. Mooi verhaal dat vooral klein weer als cute zou worden gezien. Mannen willen nog altijd geen kersenpitten op een plank (zien).

Gewoon naar een goede lingeriezaak gaan en kijken waar je jezelf lekker in voelt. Weg met het leven naar de grillen van de mode! Je draagt wat jíj leuk vindt (staan).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
blijkbaar is het voor mannen aantrekkeler
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Anna;

Ik denk dat de Almachtige Mode ons wil voorschrijven dat we 'onnatuurlijk rond en symmetrisch' mooier vinden dan 'naturel met bloeiende knoppen'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding