hoe kom ik er agter of een meisje me leuk vind? help me !!

ik ben verliefd maar ik weet nietr of ze mij leuk vind

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Probeer veel bij haar in de buurt te zijn, fiets samen naar huis (ook al moet je de hele andere kant op)
Zoek haar op in de pauze, misschien kan je via een vriendin van haar contact met haar krijgen.
Dan merk je vanzelf wel of ze het leuk vind dat je in haar buurt bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor de tip ik probeer het al zoveel mogelijk.

Andere antwoorden (4)

Wat dacht je van, het gewoon vragen?

Dat kan op verschillende manieren;
-Via MSN
-Via Hyves
-Via een briefje in haar jaszak

Maar het allerbeste is, om het gewoon rechtstreeks aan haar te vragen. Dan weet je het gelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze vaak naar je lacht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat merk je toch vanzelf, ze zal in je buurt rondlopen, ze zal lachen naar je en ze zal ja zeggen als je vraagt om wat te gaan doen samen... Maar dat meisje zal nooit zelf naar je toe komen, dat moet jij doen... Vragen kun je doen, maar dat durf je niet zo te zien... Vraag het dan aan een vriendin, want meisjes zijn heel goed in geheimpjes geheim te houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek het uit! En als je het zelf niet durft te vragen aan haar laat je het een vriend voor je doen kom je ervanzelf achter!
Dan laat je desnoods die vriend van je bij een vriendin van haar informeren!