Waarom worden vragen als "Wie heeft Ferdi uit Vuurzee vermoord" verwijderd en een vraag als "Wat is het mooiste plekje van Nederland" niet?

De laatste vraag is ook gericht op meningen en niet op het vermeerderen/delen van kennis.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

Van de antwoorden van de laatste vraag kun je wel degelijk nog iets leren: nl. dat er mooie plekken in Nederland zijn waar jij nog nooit van gehoord hebt. Die eerste vraag hoort toch echt op een andere site thuis.
Verder zou ik dit soort vragen over de richtlijnen vragen via het contact formulier.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het mooiste plekje van Nederland is niet alleen een discussievraag. Als die vraag zou behandeld worden zoals de site bedoeld is, dan zou je op het mooiste plekje van Nederland komen via de verkiezing georganiseerd door een NCRV-programma. In 2004 sleepte De WEERRIBBEN in Overijssel als eerste deze eretitel in de wacht. In 2006 won SCHIERMONNIKOOG deze felbegeerde trofee, bij dit programma.

Wie Ferdi heeft vermoord is nog niet bekend, het is speculeren over wat er in een soap/serie gaat gebeuren. Er kan dus geen feitelijk antwoord gegeven worden en hoort dus thuis op een discussie forum.