Hoe kom je van een gevolgde vraag af op GV nadat de vraag is gesloten?

Als je een vraag op 'volgen' hebt gezet, hoef je alleen maar opnieuw op het knopje [volgen] te klikken om die vraag te 'ontvolgen'. Maar als de vraag is gesloten, is dat knopje verdwenen. Hoe kom ik van zo'n gevolgde en inmiddels gesloten vraag af? Er valt niet veel meer te volgen, hè.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Contact opnemen met een van de moderators en daar je vraag stellen of het als tip doorgeven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan je doen in je profiel pagina tab:gevolgd
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onzin antwoord. Daar staan ze alleen maar aangegeven. Daar kan je ze niet uitschakelen. Next
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zie ik net ook sorry!
Instellingen boven in deze pagina?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oké. Nope... Volgens mij is dit een klein bouwfoutje in GV dat nog een oplossinkje behoeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was ook al verder aan het zoeken en heb inderdaad ook niks gevonden.