Wat is het hoogte punt in je leven?

als je nog niet getrouwd bent

Toegevoegd na 1 minuut:
of hoe weet je dat iets een hoogte punt is

Weet jij het antwoord?

/2500

Iedereen zegt dat de trouwdag de mooiste dag van je leven is. Ik kan je vertellen dat het een hele leuke dag was en dat ik nog steeds gelukkig getrouwd ben, maar het is zeker niet de mooiste dag van mijn leven geweest. Tot nu toe kan ik zeggen dat dit de geboorte van mijn dochtertje was. Maar ik ben pas 40 dus misschien komt de mooiste dag van mijn leven nog wel een keertje. Maar bij mij was dit dus de geboorte van mijn dochtertje. Toegevoegd na 47 seconden: En hoe je dat weet? Dat weet je achteraf, dat je een hele mooie dag hebt gehad die nooit meer te overtreffen is door wat dan ook!

Op je laatste levensdag weet je pas echt wat je hoogte punt was maar tot die dag is iedere dag een hoogte punt

Eh...(bloos) tot nu toe m'n eerste hp in met en in m'n vrouw!

Je hoogtepunt bereik je als je echt op je gelukkigst bent, en dat zal je pas op je laatste dag weten, wat die dag was.

Op je laatste (oude) dag kun je zeggen dat was mijn mooiste dag van m'n leven! maar ik denk dat iedereen tot nu toe ook al wel een dag weet wat echt heel veel indruk gemaakt heeft of gewoon een geweldige dag was! maar echt het hoogste punt kun je pas aan het einde van de rit bepalen! :)

Het hoogtepunt in mijn leven is deze dag... Zoals Addy op zijn site zegt: GISTEREN IS DOOD EN MORGEN IS NOG NIET GEBOREN .. VANDAAG IS ALLES WAT ERTOE DOET Boeddha19 Mijn Gebed God schenk mij klaarheid om de dingen die ik niet kan veranderen, te aanvaarden; de moed om de dingen die ik wel kan veranderen te veranderen, en de wijsheid om ze te kunnen onderscheiden. Een dag tegelijk te leven; van elk moment te genieten; Tegenslag als de weg naar vrede te aanvaarden; net als Hij deze zondige wereld te nemen zoals ze is, niet zoals ik zou willen dat ze was; vertrouwen dat Hij alles recht zal zetten als ik mij overgeef aan Zijn wil; dat is redelijk gelukkig in dit leven en samen met Hem voor altijd uitzonderlijk gelukkig in het volgende leven moge zijn amen. van de site van Addy de Vries... Hij is ziek, maar ongeneeslijk optimistisch...

Bronnen:
http://ikkeaddydevries.web-log.nl/ziek_maa...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100