goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goeievraag.nl volgen, isketch spelen, arrow rock luisteren, veel koffie halen, fora spammen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die doen niks
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die gebruiken als ze slim zijn de tijd om zoveel mogelijk te leren van het reilen en zeilen binnen het bedrijf of de instantie waar ze die stage lopen. (Ga ik er wel van uit dat de stageplek aansluit bij je opleiding en interesses.)

Vergis je niet, als je dalijk gewoon een fulltime baan hebt ben je een groot deel van de vrijheid kwijt die je nu (nog) kunt gebruiken om je zo breed mogelijk te orienteren binnen de tak van sport die je later waarschijnlijk gaat beoefenen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die gaan een beetje rondhangen, kijken hoe anderen hun werk ervaren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die verdoen hun tijd!
stage is bedoeld om een vak in de praktijk te leren. als je daar geen gebruik van maakt, kun je net zo goed lekker in je bedje blijven liggen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan ik dat die mensen maar hier wijsmaken:P
die doen inderdaad niks, zouden ze uit hun neus vreten, surfen op het net of wat dan ook wat niet tot het werk behoort, dan doen ze toch wat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mensen met initiatief gaan dit aanklagen en om werk vragen . de anderen zwijgen en kijken de andere kant op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die gaan naar hun stagebegeleider met een plannetje van wat ze zelf de komende periode denken te kunnen bijdragen.

Als je stage begeleider druk druk druk is.. gewoon beginnen met de activiteiten.

Werkt dit niet, je stage begeleider aanspreken

Werkt dat niet dan je docent bellen of hij de stagebegeleider wil contacten.

Lukt dat ook niet, dan aan de school bellen dat je een andere stage plek wilt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Genieten van het mooie weer..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goeievraagpuntenellen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Initiatief tonen, dus vragen of je nog iets kunt doen op je stage. Er wordt aan het einde van je stage een verslag van je gemaakt en daar zal dan in vermeld staan, dat door niks te doen, je geen eigen initiatief toont.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dingen doen waarvan je meer leert dan op je stage zelf. Zoals:
- Goeievraag.nl
- Wikipedia (heel de tijd op random pagina klikken)
- E-mailschaken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus, allemaal hierheen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Willekeurig
mijnenveger wereldkampioen training
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De computergeek naast je vragen of de willekeurige wikipagina's echt willekeurig zijn...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk ook dat die niets doen, of iets zoeken wat ze wel kunnen doen, maar meestal is dit ook niet veel zinnigs
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Internetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
online spelletjes spelen of patience op de comp...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slechte zaak als je niks te doen hebt. Ik neem aan dat je een stageopdracht hebt, waar je de nodige tijd in kunt steken. Vaak is dat een opdracht in overleg met het bedrijf waar je stage loopt, dus verwachten ze wel resultaten waar ze wat aan hebben. Toon initiatief, vraag om werk, desnoods data typewerk, kopieerwerk, maakt niet uit, maar laat een goede indruk achter. Altijd goed voor je eindbeoordeling en je cv.
Bovendien gaat de tijd sneller als je wat te doen hebt :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
internetten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zie niet vaak een vraag die zich zelf beantwoord: 'niks'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je beantwoord de vraag al zelf....