Wat was waarschijnlijk de laatste gedachte van Saddam Hoessein?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hij zal waarschijnlijk tot op het allerlaatste moment van mening zijn geweest dat hij zo'n einde niet verdiend had maar tegelijkertijd toch angstig zijn geweest voor wat er komen ging (in het hiernamaals). Bovendien schijnt hij door zijn beulen tot op het laatste moment beledigd te zijn.

Een mengeling van boosheid, verontwaardiging en angst dus gierde er volgens mij door zijn kop toen hij het touw om zijn nek strak voelde trekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Allah is groot.

Serieus bedoeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Had ik nou toch maar geluisterd"

En naar wie dan? Diegenen die hem in het zadel hebben geholpen en gehouden en jarenlang hebben voorzien van geld, leningen, conventionele wapens en grondstoffen voor biologische wapens.

Als je vervolgens niet meer luistert naar je "eigenaars" en gaat doen wat je zelf wil... niet verstandig.

Link 1 : John Perkins - confessions of an economic hitman

Link 2 : Noam Chomsky on Saddam Hoessein & Iraq
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je haar maar goed zit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Ik ben genaaid door de amerikanen"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat was het dan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat touw jeukt best wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Waarom loopt die ene met een camera"?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oops natte broek.