Waarom worden er hier mensen beloond met 10 punten als ze er zelfs nog geen antwoord op hebben gegeven?!!!

zie vb vraag betreffende muntstukje van Koningin fabiola..." Panteao (niets tegen hem hoor) maar krijgt zonder een degelijk antwoord te geven 10 punten. Begrijpe wie begrijpe kan. Of is er hier meer aan de gang ?Graag uitleg en misschien zijn er zo wel meer gevallen...indien er zo wordt beoordeeld is het puntensysteem totaal waardeloos!!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt gelijk,ik stond er ook van te kijken.Het zal waarschijnlijkeen foutje van de vraagsteller zijn,maar ik heb hier geen invloed op.. Groeten.

ik heb het zelf niet gezien maar ik denk dat dit een schoonheids foutje is van de organisatie kan gebeuren bij een nieuwe site

Het ligt waarschijnlijk aan de vragensteller, Die geeft in de meeste gevallen de 10 punten aan het beste antwoord. Als de vragensteller geen punten wilt geven omdat het antwoord/antwoorden nergens op slaan of de tijd verloopt voor het beste antwoord te geven (max 7 dagen), dan weet ik niet of de punten dan alsnog door de organisatie word weggegeven... Ik hoop dat de 'makers"van goeievraag.nl dit in behandeling kan nemen. Mvg Nightmar3

Je kunt ook een vraag sluiten zonder een beste antwoord te geven. Niemand krijgt dan die 10 punten. Het ligt dus aan de degene die de vraag stelt!

punten als er goed word geantwoord anders geen punten. zo makkelijk kan het zijn. toch????

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100