Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn dochter gaat uit met een Marokkaan, wat kan ik hier aan doen?

Gisteravond kwam ik thuis en vond ik mijn 16 jarige dochter op haar kamer in bed met een Marokkaanse jongen. Ik heb hem uiteraard direct mijn huis uitgezet en een goed gesprek met mijn dochter gehouden, maar hoe voorkom ik dat hij hier weer binnenkomt? En hoe kan ik voorkomen dat mijn dochter hem nog ziet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

Je dochter heeft een eigen leven. Verbieden heeft weinig zin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat het er hier om dat de jongen Marokkaans is of om het feit dat je dochter met een jongen in bed ligt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
U triggert op het woord "marokkaan"?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik stel voor dat je een tonnenrol doet, dat helpt altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan haar naar een internaat sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb ook een marokkaanse vriend, en dat gaat prima samen, al 4 jaar lang.
wat is nu het probleem, dat die jongen marokkaans is? en meteen geassocieerd wordt als loverboy en/of crimineel? of dat je dochter een vriendje heeft?

praat eerst eens gewoon normaal met deze jongen, sta open voor een kennismaking, als je dat niet doet, werk je alleen je dochter tegen je...en daar komen problemen van. als zij hem echt leuk vind dan blijft ze hem toch wel zien, straft u haar daar om, grote kans dat u haar wegjaagt.

sta er voor open om deze jongen te leren kennen, en kijk dan even verder.
we zijn tenslotte allemaal mensen, ongeacht afkomst, huidskleur of wat dan ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar gaat het u om? Om het feit dat uw dochter seks heeft of om het feit dat uw dochter seks heeft met een Marokkaan? Dat wordt mij niet geheel duidelijk.
Wellicht is het verstandig om met beide jongelui te praten. Als zij verliefd is op die jongen en die jongen op haar, zal deze actie van u een averechts effect hebben. Wie weet is het wel een aardige knul ... dan is het alleen zaak dat ze veilig seks hebben, maar ik neem aan dat u uw dochter wel goed voorgelicht heeft hierover ....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verbied het haar zeker niet. Dan gaat ze het juist doen omdat jij het haar verboden hebt. Probeer wat meer over de jongen te weten te komen. Niet alle Marokkanen zijn criminelen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Praat met haar. Verbieden zal weinig uithalen. Leg haar uit wat je bezwaren zijn en laat je dochter haar kant van het verhaal vertellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga na wat die jongen doet. Zoals gezegd er zijn ook Marokanen die niet crimineel zijn. Ga een gesprek aan met beiden wees open, maar aan de andere kant toon wel je bezorgdheid. Als je twijfels hebt moet je die wel aangeven. Misschien is het een hele aardige jongen. In ieder geval sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zo'n manier stuur je niet allen die jongen weg... op termijn ook je dochter (en dat zal wel het laatste zijn wat je wilt).

Wie zijn kinderen vast wil houden...
... moet ze loslaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Gast;

Gaat het hier om het feit dat die jongen Marokkaan is of omdat je dochter met hem aan het vrijworstelen was? Maakt nogal wat uit voor de vraagstelling....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Troll! In the dungeon! Just thought you ought to know...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding