Mijn dochter gaat uit met een Marokkaan, wat kan ik hier aan doen?

Gisteravond kwam ik thuis en vond ik mijn 16 jarige dochter op haar kamer in bed met een Marokkaanse jongen. Ik heb hem uiteraard direct mijn huis uitgezet en een goed gesprek met mijn dochter gehouden, maar hoe voorkom ik dat hij hier weer binnenkomt? En hoe kan ik voorkomen dat mijn dochter hem nog ziet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
5.5K

Antwoorden (13)

Je dochter heeft een eigen leven. Verbieden heeft weinig zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat het er hier om dat de jongen Marokkaans is of om het feit dat je dochter met een jongen in bed ligt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
U triggert op het woord "marokkaan"?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik stel voor dat je een tonnenrol doet, dat helpt altijd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan haar naar een internaat sturen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb ook een marokkaanse vriend, en dat gaat prima samen, al 4 jaar lang.
wat is nu het probleem, dat die jongen marokkaans is? en meteen geassocieerd wordt als loverboy en/of crimineel? of dat je dochter een vriendje heeft?

praat eerst eens gewoon normaal met deze jongen, sta open voor een kennismaking, als je dat niet doet, werk je alleen je dochter tegen je...en daar komen problemen van. als zij hem echt leuk vind dan blijft ze hem toch wel zien, straft u haar daar om, grote kans dat u haar wegjaagt.

sta er voor open om deze jongen te leren kennen, en kijk dan even verder.
we zijn tenslotte allemaal mensen, ongeacht afkomst, huidskleur of wat dan ook!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waar gaat het u om? Om het feit dat uw dochter seks heeft of om het feit dat uw dochter seks heeft met een Marokkaan? Dat wordt mij niet geheel duidelijk.
Wellicht is het verstandig om met beide jongelui te praten. Als zij verliefd is op die jongen en die jongen op haar, zal deze actie van u een averechts effect hebben. Wie weet is het wel een aardige knul ... dan is het alleen zaak dat ze veilig seks hebben, maar ik neem aan dat u uw dochter wel goed voorgelicht heeft hierover ....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verbied het haar zeker niet. Dan gaat ze het juist doen omdat jij het haar verboden hebt. Probeer wat meer over de jongen te weten te komen. Niet alle Marokkanen zijn criminelen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Praat met haar. Verbieden zal weinig uithalen. Leg haar uit wat je bezwaren zijn en laat je dochter haar kant van het verhaal vertellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ga na wat die jongen doet. Zoals gezegd er zijn ook Marokanen die niet crimineel zijn. Ga een gesprek aan met beiden wees open, maar aan de andere kant toon wel je bezorgdheid. Als je twijfels hebt moet je die wel aangeven. Misschien is het een hele aardige jongen. In ieder geval sterkte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zo'n manier stuur je niet allen die jongen weg... op termijn ook je dochter (en dat zal wel het laatste zijn wat je wilt).

Wie zijn kinderen vast wil houden...
... moet ze loslaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Gast;

Gaat het hier om het feit dat die jongen Marokkaan is of omdat je dochter met hem aan het vrijworstelen was? Maakt nogal wat uit voor de vraagstelling....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Troll! In the dungeon! Just thought you ought to know...