Weet iemand waarom bananen stekkers zo genoemd worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
capthavoc
14 jaar geleden
heb je er een plaatje van want ik heb er nog nooit van gehoord ?.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Capthavoc toch!
capthavoc
14 jaar geleden
bloos ;)

Het beste antwoord

De banaanstekker heeft een min of meer tonvormig contactvlak dat bestaat uit vier lichtgebogen spanten, de banaantjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij is dat een dekkend antwoord met een mooi plaatje. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje Antwoordman, iets is tenslotte alleen goed als er 'Goed' op staat.
capthavoc
14 jaar geleden
ik zie inderdaad het waarom van deze naam.

Andere antwoorden (1)

Vanwege hun gelijkenis met echte bananen...