wat geef je tegenwoordig in drenthe aan geld in een envelop als koppel op een bruiloft

envelop met geld op bruiloft

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Wat maakt het uit in welke provincie de bruiloft is?

Ligt er een beetje aan wie er trouwt denk ik. Als het goede bekenden of familie zijn zou ik 50 euro geven, als stel.
Als het kennissen zijn die wat verder van je afstaan, een euro of 30!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan wie het zijn je beste vrienden ouders, dan zou ik voor de hele dag met ons 2 tussen de 50 en 75 euro geven.
En voor een receptie 25 euro.

Je kan ook 50 euro geven en een leuke bos bloemen of iets leuks voor in de tuin erbij.

Maar het ligt er natuurlijk aan wat jij kan uitgeven. Als dit bedrag teveel is moet je niet kijken wat andere geven maar wat jij kwijt kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan jouw relatie met het bruidspaar en wat voor een gast je bent.

Ik ga er persoonlijk altijd vanuit dat als je als daggast bent uitgenodigt, dat je kijkt wat de kosten zouden zijn voor een leuk dagje uit, en een dergelijk bedrag in een envelop doet. Dat komt meestal rond de 50 euro pp uit