Wat zijn de grootste voordelen en nadelen van emigreren naar de Verenigde Staten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.7K

Het beste antwoord

Er zijn veel voor & nadelen van emigreren naar de VS, afhankelijk van je situatie.
Volgens mij is het grootste voordeel dat je er erg rijk kan worden ivm met weinig belasting e.d.
Het grootste nadeel is dat als je niet zo'n goede baan hebt dat je ook meteen een probleem heb(ongeveer 40% van de amerikanen leeft onder de armoedegrens).

Oftewel de VS is het land van uitersten: Of het gaat heel goed, of het gaat slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het grootste voordeel is dat je je wensen vervult en je gevoel laat spreken (in jouw geval dan)...
Het grootste nadeel is dan wel dat je Amerikaanse wordt...

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar het is een prachtig land met grootste mogelijkheden hoor... en je mag er heel veel, alleen niet een regel overtreden en die zijn er veel te veel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordeel: de hamburgers
Nadeel: obesitas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat dan naar het land waar alles kan.. (zeggen ze)
Helaas is de financiële situatie niet heel gunstig maar dat kan ook een kans zijn. Mensen praten teveel over zichzelf daar en de reis afstanden zijn not te doen!