Hoe kom jij op je vraag?

Ik zit af en toe met verbazing te kijken welkevragen er gesteld worden.
Er zitten leuke, grappige, interessante, wazige en soms echt rare vragen bij.
Hoe komen jullie op vragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

dat gebeurt gewoon in de loop van de dag. Je loopt ergens aan te denken en "pats", daar is ie; de vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik weet niet hoe ik de vragen krijg, ik weet wel hoe ik ervan af kom www.goeievraag.nl

Ze komen gewoon op, daar doe ik niets voor... Net als de antwoorden die komen gewoon op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms komen ze vanzelf opborrelen, en soms komen ze voort uit eerdere vragen op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach...., het begint al als je kind bent. Het houdt nooit op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms zie ik iets wat me de vraag ingeeft, of ik hoor iets, lees iets, praat met iemand ergens over. Zo komen die vragen bij mij op.
14 jaar geleden
Opeens heb je het …
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als kind was ik altijd al heel nieuwsgierig, wilde ik alles weten.
Dat is natuurlijk niet altijd gemakkelijk voor anderen, want niet iedereen zit te wachten op iemand die alles wil weten.

Vragen komen zomaar in mij op, of zitten al een tijdje dwars. Ik loop dan ergens tegenaan en denk: hoe zit dat eigenlijk? Soms zit het in het onbewuste en is het nog niet tot me doorgedrongen. Heel veel situaties die ik tegenkom roepen een vraag op. Het komt dus bij mij op allerlei verschillende manieren.
Gelukkig is er nu de mogelijkheid om antwoorden op mijn vragen te krijgen, zonder dat mensen er geïrriteerd door raken. Deze site is immers om ze allemaal te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon.!
Het zelfde als bv hoe jij aan deze vraag bent gekomen...
Zo simpel is dat.
Gr babyfaced
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral tijdens klusjes, lekker tijd om te mijmeren. En dan opeens weet je een vraag! Soms ook naar aanleiding van een andere vraag op GV