Bang voor nieuwe kleding?

Ik ben autistisch, woon in apeldoorn, en ben 17 jaar. Op school wordt ik veel gepest, omdat ik altijd een trainingsbroek aanheb. Mijn ouders hebben vroeger veel tijd met mij besteed, om ervoor te zorgen dat ik een spijkerbroek wilde dragen.
Helaas was ik toen veelste koppig om ja te zeggen, dus bleef ik lekker bij mijn eigen kleding. Ik dacht zo, van ja, iedereen kan mij de boom in, ik draag wat ik zelf wil. Natuurlijk voel ik mij daar niet prettig bij. Nu wil ik graag een spijkerbroek dragen, net zoals al die anderen uit mijn klas. Ik heb wel een spijkerbroek, maar die zit bij mijn dijen te krap, dus te strak, wat ik niet prettig vindt.
Hoe zorg ik er nu voor dat ik een spijkerbroek in het openbaar aandurf? Ik ben namelijk bang voor de reactie van mijn klas, en school, als ik opeens aan kom zetten met een spijkerbroek. Verder durf ik het niet aan mijn ouders te vertellen. Probeer het al jaren, maar het lukt me echt niet.
Help?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100