Wat als Unibet een winst onterecht weigert uit te betalen?

Ik heb een geldbedrag gewonnen met Unibet en vervolgens heb ik het opgevraagd. Echter, nu blijkt dat Unibet de opvraag heeft vastgevroren omdat ze willen onderzoeken of alles eerlijk verloopt. Ze hebben mij gevraagd een kopie van mijn id en bankafschrift op te sturen, dat heb ik gedaan.

Nu zullen ze de opgestuurde documenten controleren en vervolgens krijg ik uiterlijk over 2 dagen bericht of alles klopt. Echter, de echtheid van mijn persoon wordt in twijfel getrokken omdat ik op Unibet mijn 2e voornaam (Randy) gebruik en op mijn rijbewijs mijn 1e voornaam vermeld staat (José). Ook mijn achternaam wijkt af: Ik heb 2 achternamen en op Unibet gebruik ik er slechts één, terwijl ik er officieel 2 heb.

Echter, op mijn bankafschrift staat exact dezelfde naam als op mijn Unibet-rekening en als ze navraag doen bij de bank lijkt me niks aan de hand. Maar wat als Unibet toch besluit om mij niet uit te betalen? Dit zou onterecht zijn, wat kan ik hier tegen doen?

Toegevoegd na 21 uur:
Na enig contact met unibet is het probleem opgelost. Unibet wilde enkel dat ik me kon identificeren als de daadwerkelijke speler met de juiste bankrekening.

Het opsturen van de eerdergenoemde gegevens was voldoende.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nogmaals de voorwaarden goed doorlezen. Je kan dreigen juridische stappen te nemen en dit eventueel ook daadwerkelijk doen. Het lijkt me wel dat ze je gewoon uit zullen betalen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100