Welke 'Top 5' van GV zou jij werkelijk willen zien?

En dan denk ik aan allerlei varianten, zoals de top vijf van meest gewaardeerde vragen, de top vijf van meest gewaardeerde antwoorden, de top vijf van meest gewaarde antwoordgevers (de punten dus die gekregen zijn van anderen door duimpjes en beste antwoorden) en zo voort.

Of toch gewoon de top vijf van de meest puntihongerige medegebruikers van GV ;-) ?

Heel benieuwd.

Zelf zie ik denk ik het liefste een top vijf van mensen die het meest (relatief) het antwoord geven dat wordt verkozen door de vraagsteller als hét antwoord. Bij de huidige top vijf varieert dat van 2% van het aantal gegeven antwoorden tot 15% van het aantal gegeven antwoorden op dit moment. Ik vind dat getal veel zeggen over de echte bijdrage aan GV, op antwoordgebied. Het geeft ook mensen die een dag of een week niet meedoen nog steeds kans om in die top vijf te staan, al kan je er een houdbaarheidsdatum op loslaten, bijvoorbeeld maximaal twee weken inactief.
De vragers zouden in een eigen top vijf kunnen worden weergegeven: de hoogste gewaarde vragen (een mix van aantal duimpjes en aantal antwoorden bijvoorbeeld). Ik vind die puntjes zoals ze er nu staan, in ieder geval niet veel zeggend.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

top 5 van de hoogst scorende juiste/beste antwoorden; dus diegene die de vraag 'gewonnen' hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
TOP 5 BESTE BEANTWOORDERS
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
komt weinig reactie op vind ik op deze goeie vraag....

Andere antwoorden (2)

top5 van onbeantwoorde vragen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oké, klinkt ook leuk. Welk criterium hang je aan de onbeantwoorde vraag zodat je weet wat de top vijf is? Aantal malen geopend of bezocht, ouderdom? Hoe bepaal je de top vijf van onbeantwoorde vragen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
yep, vind ik ook een goeie lijst !
de echte goeie vragenstellers eruit halen. Maar hoe haal je ze eruit als er op deze site wel altijd een vraag wordt beantwoord zij het niet met een 13 in een dozijn-achtig antwoord?
Ik ben wel benieuwd naar de top 5 meest onnozele vragen.... maar ja, dat is natuurlijk weer subjectief en niet meetbaar voor top-lijst.