Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe koop je telefoonnummers op?

Ik wil graag telefoonnummers van mensen kopen, zodat ik mijn producten en diensten kan promoten. Hoe kom ik aan die gegevens?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
505

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is misschien een ouderwets antwoord, maar wellicht zou je telefoonboeken kunnen proberen, daar staan nog steeds de meeste personen in.

En als je de gouden gids bekijkt, dan kan je bij telemarketing wellicht een meer gericht antwoord vinden. Per telefoon uiteraard.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
als iemand zijn naam in het telefoonboek laat publiceren, is dat voor algemeen gebruik.
los daarvan kan je je wel aanmelden bij www.bel-me-niet.nl
Daarmee geef je aan dat je niet wenst dat je vanuit call centers wordt gebeld. Maar namen en telefoonnummers: daarvoor is een telefoonboek uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nee, volgens mij mag dat niet zomaar.

Andere antwoorden (3)

Het is zonde om daar geld voor uit te geven als je weet dat telefoonnummers uit 10 cijfers bestaan.
Begin met je colportage op 0000000001. Niet thuis? Dan de volgende. Wel even http://www.bel-me-niet.nl checken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
telefoongids.nl, google maps etc...je gebied en doelgroep selecteren, beginnen bij de A, een lijst met leads maken in excel (handig) en bellen maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de kamer van koophandel en verder alle ‘addressenleveranciers’ Je kunt dan specificeren wat voor soort telefoonnummers je wilt hennen en laten filteren op mensen die niet gebeld willen worden volgens het register.
Aan d andere kant zou jij, ongeacht wat je aanbiedt , op mijn zwarte lijst komen te staan.
Luisteren naar de argumenten van een wildvreemde is het stomste wat je kunt doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding