Wat voor dingen kun je allemaal doen met popcorn?

Zoveel mogelijk toepassingen van de popcorn

Toegevoegd na 1 uur:
Deze vraag hoort bij het onderzoek zoals beschreven in mijn vraag over de sok (http://www.goeievraag.nl/vraag/mogelijk-toepassingen-verzinnen-sok.23324)
Popcorn is een van de meest nutteloze objecten die ik kon verzinnen, daarom hoort het bij het onderzoek.

Weet jij het antwoord?

/2500

ermee gooien in de bioscoop (toen ik nog 11 was)

- In je neus stoppen - Kapot stampen - In een pvc-buisje stoppen en dan westrijdje doen; wie kan het verste de popcorn wegblazen. Maar de meeste zullen het vooral kennen als lekkernij.

Op eten. duh. Oke je kan er ook een salade van maken of het lekker is weet ik niet, ik heb het zelf nog nooit gemaakt. Popcorn salade Ingrediënten - Gesneden ijsbergsla - Een paar lepels mais - Een in stukjes gesneden rode ui - Tasty Toms in plakjes - Zoute popcorn - Yoghurt - Slasaus of mayonaise - Kerriepoeder Voorbereiding Maak de dressing door de yoghurt met slasaus of mayonaise en wat kerriepoeder te vermengen. Voeg er eventueel nog wat water aan toe als de dressing te dik is. Bereidingswijze Doe de groentes in een saladeschaal en strooi daar de popcorn overheen. Schep de dressing door de salade. Direct serveren. Serveertips Als je de salade vcooruitmaakt, vermeng deze dan niet met de popcorn.

Knutselen, en ja...opeten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100