Waar haal je als particulier verpakkingsmaterialen als je maar af en toe iets verzendt?

Ik verstuur af en toe een pakket tot ca. 1 kg (aangetekend), en haal meestal bij TNT een passende doos. Waar kan ik (andere/meer) verpakkingsmaterialen kopen als particulier (dus in kleine hoeveelheden)?

Toegevoegd na 6 dagen:
Bedankt voor de antwoorden.
Wat ik graag nog wil weten: kan je als particulier ook ergens kleine hoeveelheden verpakkingsmaterialen kopen (bij een firma die handelt in verpakkingsmateriaal)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Bij Vroom & Dreesmann (V&D).
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij een kantoorboekhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dozen bij de supermarkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aponi
12 jaar geleden
Gebruik ik ook altijd, goedkoper kan niet.
En voor hele kleine dingen hou ik altijd wat doosjes achter de hand waarin ik zelf iets opgestuurd heb gekregen.