Zijn Reborn Baby poppen gemaakt van kunstof of van porselein?

Met kunstof bedoel ik poppen om mee te spelen en met porselein bedoel ik voor de sier dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (2)

Ze worden gemaakt van verschillende soorten kunststof / vinyl, zodat ze ook heel echt als (dode) babies blijven voelen. In één pop zit zo ongelofelijk veel werk (vooral de vele lagen verf on een echte huidtoon te krijgen), dat ze eigenlijk alleen maar voor de sier zijn. Ze zijn ook veel te duur om mee te spelen - juist ook omdat het allemaal handwerk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Is dat een pop? Ziet er eng echt uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Kimath:Ja hé?)
Marleen bedankt voor de moeite te nemen om antwoord te geven:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eng knap gemaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;}
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is een pop. En ik heb ooit helaas een dode baby in mijn armen mogen houden, en later verschillende keren dergelijke poppen, en het zijn ECHT net dode babies. Zelfde gewicht ,zelfde gevoel, zelfde temperatuur, zelfde slapheid - ik werd er echt heel treurig van en snap niet dat mensen dat voor de lol in huis halen. En dan ben ik nog niet eens een heel sentimenteel type....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh wat balen Marleen
Ik was gewoon benieuwd naar deze poppen Ik wist ook niet dat ze aanvoelen als dode babys:{ Groetjes Femke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, als je de associatie met een dooie baby niet hebt, zijn het ongetwijfeld hele leuke lieve poppen hoor ; de mensen die ik ken die er een hebben, zijn er helemaal wild van. Maar persoonlijk vind ik het niks. Je kunt een pop ook TE echt maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja op Google afbeeldingen doen mensen volgens mij of dat hun echte kinderen zijn
Reborn Baby's zijn poppen, gemaakt van kunststof onderdelen, welke zijn vervaardigd van een hoogwaardige kwaliteit vinyl, speciaal ontworpen voor de toe te passen schildertechnieken. Dit materiaal is zo goed als onbreekbaar. Hier staat een heel uitgebreide uitleg over de gebruikte materialen: http://www.ateliercassandra.com/nw-Reborn-Uitgebreide%20uitleg.html
De meeste poppen hebben een stoffen lijf, omdat ze daardoor realistischer aanvoelen.

De kunst van het rebornen is, om van een gewone pop een zo levensecht mogelijke pop te creëren, die er als een echt kind uitziet. Door speciale verftechnieken toe te passen, krijgt de "huid" van de "baby" een zeer realistisch aanzien. Ook het gewicht voelt als dat van een klein mensenkind.
Het zijn dan ook geen vitrinepoppen, maar baby's die je graag in de armen neemt om te knuffelen!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat had ik al gelezen op die site voordat ik de vraag op goeievraag.nl zette.
Alleen ik snapte niet wat ze bedoelde ;)
Toch bedankt voor de moeite
Groetjes Femke