Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is Diddl nog steeds populair bij kinderen?

Ik wil namelijk mijn map verkopen met allerlei Diddl dingen erin op een rommelmarkt. Daarom zou ik willen weten of het nog wel zo populair is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee, mijn kinderen kennen didl al niet meer, maar er zijn altijd fans natuurlijk. Bijv. op deze, nog steeds zeer actieve, dild fanwebsite. Misschien kan je het daar op een prikbord of gastenboek aanbieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt dat je het even heb opgezocht! Ik heb uiteindelijk tóch de map verkocht op de rommelmarkt. Het was haast vechten wie hem uiteindelijk mocht hebben, haha!

Andere antwoorden (5)

Nee, het was een rage die nu voorbij is. Net als flippo's speelt niemand er meer mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, ik heb het weggegooid
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is diddle wel nog populair... Want kinderen op kinderfeestjes vragen het nog veel.. En in de Bruna wordt het nog veel gekocht!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou je kan het proberen, er blijven mensen het een leuk beestje vinden, het is alleen niet meer zo'n rage...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi

Het is niet meer zo populair als eerst maar begint steeds meer populairder te worden. Ik zou ze nog even bewaren en later pas weg doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding