Kan je in Nederland gratis shoppen (vraag geïnspireerd door de serie extreme couponing)

Ik kijk nu de serie op TLC, en daar kan een vrouw 100+ repen kopen en door coupons + kortingsactie was het gratis, hoe is dit mogelijk? Is het iets Amerikaans of kan dit ook in Nederland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is iets Amerikaans, in Nederland is het meestal 'niet in combinatie met andere acties' of 'maximaal 1 per persoon' waardoor je maar 1 keer korting krijgt.