Wie weet wat te doen, als je 10 uur in de auto moet zitten?

Ik ga vanmiddag met vakantie naar Frankrijk. Dit is best lang in de auto zitten. Wie weet wat leuks te doen in de auto?
Ik heb verder nog een broer maar die gaat alleen maar slapen... Dus..met hem kan ik een spelletjes doen ofzo..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je kan je laptop meenemen om films te kijken en een paar boeken en daar naar kan je een beetje slaapen want je kan onder tussen 3 films kijken en je kan een spannende boek lezen en daarna zal je wel moe zijn en dan ben je er jippieeee XD

De schoolboeken voor het volgende schooljaar al vast doorlezen. Frans in het bijzonder.

mp3 mee, muziekje opzetten ;) onderweg gaan tekenen, ik neem aan dat je ouders rustig rijden, dus zal je niet uitschieten. je kan een boek lezen, indien de rit in de nacht is, raad ik lampje aan

Puzzelboekje mee, boekje "zoek de verschillen", magnetisch dambord, je eigen liedjes op MP3 , de routekaart zodat je ziet waar je bent, infomateriaal over de locatie zodat je kunt gaan bedenken wat je allemaal gaat doen... Fijne vakantie!

Er zijn magnetische spelletjes te koop die je alleen kan doen zoals solo, 3 op een rij, enz. Misschien heb je nog tijd om naar de speelgoedwinkel te gaan. Anders met je moeder of vader; woordkettingen maken met dieren, plaatsnamen enz.

koop een mini reis dvd speler :D dan kan je films kijken of series als je de dvd boxen hebt (:

Je kunt ook op een nintendo ds of psp ofzo spelen. Niet vergeten opladen op voorhand.

watervaste stift mee, dan zal je broer niet zo snel slapen dus kan je spelletjes spelen, en als hij slaapt geef je hem een snor, en teken je de rest van zn gezicht onder...

Je kan natuurlijk van het landschap genieten. Ook kun je een lijstje maken met kleuren van auto's of merken en dan gaan turven welke je het meeste ziet. Als je niet duizelig wordt van lezen kan je ook gaan lezen.

wat ik zoal doe is tijdens lange auto ritten is, Foto's maken,Slapen,boek/tijdschrift lezen,muziek luisteren,praten,smsen,mooie herinneringen maken,veel plezier!

Slapen! Dan is de reis altijd zo over. Wat ik altijd doe is de avond ervoor niet slapen (we gaan meestal om 4 uur 's ochtends weg), en dan slaap ik daarna lekker 8 uurtjes in de auto, en dan zijn we er al bijna! Weet alleen niet of dit jou ligt, (je moet de avond erna dan natuurlijk wel weer zo vroeg mogelijk naar bed gaan, anders ben je helemaal uit je ritme) maar ik vind het heerlijk.

ga een paar moeilijke sudoku`s maken. dan ben je zo een paar uur verder!

Je kunt je broer lekker gaan zieken. Bijvoorbeeld net op het moment dat hij echt dreigt te gaan slapen even gaan verzitten en hem dan aantikken (Sorry). Of, iets vragen (O, ik wist niet dat je sliep) . Of proberen heel zachtjes te sissen en dat je broer weet dat het van jou komt. Dat wordt dan een mooie start en het is leuk voor de sfeer in de auto. Of je kunt zelf rijden, misschien? In dat geval zou je beter op de weg letten..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100