Stiekem alcohol.. wat te doen?

Wij gaan met zijn allen op kamp. Nu is het zo dat een jongen alcohol en whisky snoepjes gaat mee nemen. Ik vind dit heel stom maar ik weet niet wat ik moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je ik vind het heel stom?
Als je niet wilt kun je dat gewoon zeggen
Als je het niet durft te zeggen kan je een smoes gebruiken dat je bv misselijk bent en geen honger hebt ofzo
Kimath
12 jaar geleden
Gewoon niet meedoen.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
je moet helemaal niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de volgende dag toekijken hoe ze kotsend over de wc-rand hangen, terwijl jij zo fris bent als een hoentje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat wel om 10jarige kids! Lekker idee dan denk je dat je kind veilig mee gaat op kamp met school!...Beter dat de juf dit vooraf weet, zodat het leuk blijft ook voor anderen.

Antwoorden (6)

Gewoon op eten drinken. Geniet der van zolang het kan. Mochten jullie betrapt worden, jammer dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een slecht antwoord! - van mij
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij wil de vraagsteller niet meedoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht antwoord op deze vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit antwoord breekt minnetjes record?
Gewoon die snoepjes niet eten en als je er wat tegen wil doen kan je het tegen een begeleider zeggen (als die er überhaupt wel zijn) en hem/haar laten spelen dat ze er een wil proeven en het dan merkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat je nog maar 10 jaar bent, ik zou het toch bespreken met je juf. Want stel dat het uit de hand loopt dan is de juf ook verantwoordelijk. Dan kunnen ze in ieder geval van te voren al maatregelen nemen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whisky in handen van een tienjarige is gevaarlijk....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bobadas, zowiezo het stiekem meenemen van dingen moet besproken worden.
Van die snoepjes word je niet dronken! Zolang je geen 3 zakken in je eentje eet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller is 10 en uit de vraag blijkt dat ze het helemaal niet wil.
dit kan tot zover ik begrijp geen kwaad, zorda iemands vrijheid in doen wordt belemert stap je naar een vertouwenspersoon als broer/zus, ouder, leraar, of enig ander persoon waaraan je dit kunt en durft te vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar jongen toch in die snoepjes zit nog minder alcohol dan in een likeur praline ;) ze zijn heel lekker en mogen op alle leeftijden gegeten worden http://www.google.be/imgres?imgurl=http://hetmeisjevandeslijterij.web-log.nl/drinkblog/images/article_6516.jpg&imgrefurl=http://www.drinkblog.nl