Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je blowen in nederland?

dus me vraag is mag je blowen in nederland en hoeveel jointjes per dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
798
Kimath
12 jaar geleden
ik zou het niet te veel doen, voor je eigen gezondheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar ik blow zelf niet hoor!
ik begin er nooit aan,,, zonde van me leven

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat mag, en je mag onbeperkt blowen. Het is gedoogd door de regering; officieel verboden maar het wordt door de vingers gezien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alleen op het Mercatorplein in Amsterdam mag het niet. Daar staan verbodsborden. In de rest van Nederland wordt het gedoogd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wist je toen ze die borden daar gingen hangen dat ze na 2 uur al weer gestolen waren en dat nederlandhet enigenland is met zon bord
Officieel mag je niet blowen in nederland maar itt. veel andere landen valt het in de categorie 'óvertredingen' die net als wildpoepen ,potloodventen,door rood rijden of in het openbaar alcohol drinken word afgedaan met'n boete en inbeslagname v/d softdrugs.
Tegenwoordig zijn de instanties erg scherp op nederwiet omdat dat gekweekt word op'n manier en vooral met kunstmest en bestrijdingsmiddelen die de gezondheid van deze groep fors in gevaar brengt !
Omdat het officieel verboden is is er geen instantie,zoals bij elke andere waar die controleert op residuen (overblijfsels) van deze vaak gebruikte preventieve bestrijdingsmiddelen die vaak al tientallen jaren verboden in de gewone en glastuinbouw in nederland vanwege de toxiociteit (vergiftigheid) en dus vreselijke ziekten die zich kunnen ontwikkelen vooral bij inhalatie !
De hobbykwekers zijn bijna allemaal gestopt omdat ze huis en haard verliezen als men betrapt word..!!
Mijns insziens is hier sprake van grote rechtsongelijkheid want bij mishandeling,pedomanie en een overval verlies je huis niet !
Deze hobbykwekers gebruikten vaak biologische groei en bestrijdingsmiddelen en gooiden er geen schelpenzand of gemalen tl buis overheen ; nu telt alleen het gewicht en zullen de kwekers hun eigen oogst nooit roken !
Ik zelf stam uit de tijd voor de nederwiet,vind het niet lekker en hou het bij een paar jointjes blonde hasj per dag,drink voor de rest niet en geniet er nog steeds van..
Wel eerst de dingen doen op een dag die gebeuren moeten en daarna dan een jointje of pilsje om tevreden terug op de dag te kijken..

Groet

Simon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding