Mijn frisbee ligt op de bodem. Hoe kan ik 'm er uit halen?

Ik had een superfrisbee gekregen, maar hij is in het water belandt. Ik wil 'm heel graag terug. Maar hoe?
Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
op de bodem van wat, zwembad? Hoe diep?

Het beste antwoord

Opduiken!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Brandweer bellen en vragen of ze hem willen opduiken. Doen ze het niet een plaatselijke duikvereniging vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, maar ik mag hopen dat de brandweer wat beters te doen heeft.
Je kan proberen je frisbee op te vissen met een schepnetje bijv. Of met een ander voorwerp waarmee je over de bodem kan gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de bodem van? als het een zwembad ik zou ik er ingaan en hem opduiken. maar als hij wel in een zwembad ligt, zou je het natuurlijk niet hier vragen. als het ergens heel diep is, kan je msischien met een lange stok/schepnet hem naar het ondiepe krijgen? ga in een rubberbootje en vaar naar de pel waar hij ligt, of ga gewoon in het water en duik hem zelf op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen!!!!
Anders met een bootje,

Toegevoegd na 36 seconden:
opblaasbootje