als je internet of iemand probeert te bellen met je telefoon wat kan de gevolg dan zijn??

en ik weet dat het niet mag, maar stel je voor dat iedereen het in een vliegtuig doet. wat kan de gevolg dan zijn??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Storin in de apperatuur in het vliegtuig is mogelijk en mischien een crash als gevolg ( is wel het ergst mogelijk scenario)