Hoe heet die man ook alweer die heel veel geld in de postcode loterij won, en het enige wat hij daarvan kocht was een fiets.

Deze man was een jutter en ging hiermee verder, zelfs met al het geld dat hij had.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij kocht ook een nieuwe vloerbedekking :p

Antwoorden (1)

Dat was Tonnie! Hier heb ik de link van het filmpje toen hij op tv kwam bij het programma: ''geld maakt gelukkig?''

http://player.omroep.nl/?aflID=6667671&kanaal=tvopjepc.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
''Tonnie: Hij woont al zijn hele leven in Zeeuws Vlaanderen en is de jongste van dertien kinderen. Tonnie heeft in zijn eentje zijn ouders tot hun dood verzorgd in het huisje waar hij nu nog woont. Toen Tonnie zijn enorme prijs won, kon zijn geluk niet op. Hij voelde zich daadwerkelijk miljonair, maar gedroeg zich er niet naar. Hij gaf wel wat geld aan zijn neefjes en nichtjes. Pas na anderhalf jaar gaf hij zichzelf een cadeau: een nieuwe fiets.''