Vinden jullie het belangrijk als je weet van wie je je plusjes krijgt?

Om niet te beinvloeden geef ik wel vaak plusjes maar zet het er niet bij dat ik dat was ,maar vraag me af of het van belang is om het wel te doen.Vaak merken mensen het wel aan de positieve reactie. denk ik dan.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind het niet nodig. Ik voel me zeer vereerd als mijn antwoord gewaardeerd wordt maar door wie maakt me niet uit, ik neem toch de moeite niet om een persoonlijk bedankje te schrijven. Toegevoegd na 3 minuten: ik hoor liever wat er goed is aan mijn antwoord dan simpelweg te horen wie mij een plusje gegeven heeft

Niet zo zeer wie een plusje danwel minnentje geeft, maar vooral waarom. Ik vind het leuk als er een reacties komen op vragen en antwoorden omdat je dan de reden achter een plus of min kan begrijpen.

Reacties met alleen "+1" mogen wat mij betreft best achterwege gelaten worden, dat zie ik zelf wel aan het duimpje, bezorgt me weer een onnodig mailtje en het is niet alsof ik iets doe met het feit dat die-en-die me een plusje gaf. Uitleg, zeker bij minnetjes maar ook bij plusjes, is wel heel welkom, en dan kan je het er best bijzetten. Dan weet je ten minste wat je zwake en sterke punten zijn en daar heeft iedereen wat aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100