Ik wil mijn eigen community-site of blog opzetten met beeld, tekst, video, ratings etc.

Ik vond: http://www.mysocialprime.com. Ook blogspot si wel aardig maar weinig community...Heeft iemand een alternatief?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Kijk eens op de link die onderaan staat. Dat is een site die voor veel plaatsen een community runt. Sommige sites hebben wel meer dan 20 000 leden. Misschien heb je er wat aan.

Toegevoegd na 32 seconden:
Hilversums.nu is een voorbeeld van wat ze kunnen aanbieden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf ben ik heel enthousiast over ning.com
(site: denuttelozen.ning.com)
gebruiksvriendelijk en aan te passen naar eigen behoefte
foto's gifbestandjes video's zijn heel gemakkelijk te downloaden. Op mijn site maak ik alleen gebruik van t prikbord. De leden kunnen met elkaar chatten en priveberichten achterlaten en ook bloggen zoveel ze willen..(wel heb ik de mogelijkheid op discussies op te starten uitgeschakeld, want daarmee wordt een site onoverzichtelijk.)
Voor vrienden of familie zeer toegankelijk, vind ik.
Groet van eltien wijngaard