Wat te doen tegen ochtendhaar?

Ik hen een jongen en elke ochtend als ik wakker word staat mijn haar alle kanten op. Heeft iemand tips of een trucje waardoor ik elke ochtend met "strak" haar wakker word? ( en dan bedoel ik zonder de plukken, dus dat het glad is)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Kimath
12 jaar geleden
zelfs als meisje met lang haar gebeurt dit nog wel hoor :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha oké, ja ik dacht laat ik het maar melden, want anders krijg ik misschien iets over haarlak inspuiten of zo. Maar ik ben dus niet de enige ;)

Antwoorden (4)

Je zou er een netje overheen kunnen spannen, maar dan is volgens mij het middel erger dan de kwaal: je ziet er nogal belachelijk uit als je dat doet.

Gewoon elke ochtend douchen of in ieder geval je hoofd onder water, dan kam je het helemaal strak. Hoef je alleen maar rekening te houden met de windrichting als je op de fiets stapt.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké bedankt! Ja ik douchte altijd alleen in de avond, maar zal morgen ochtend mijn haar nat maken en kammen. Bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ 's ochtends gewoon douchen, dat helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, een haarnetje ;-)
Mijn moeder zweert erbin: Een zijden stuk stof bijvoorbeeld een sjaaltje op je kussen leggen en daarop slapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt misschien gek, maar met een panty over je haar heen slapen helpt echt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zie het voor me :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihihi!
Bus Haarlak leeg spuiten. Iedere avond.