Zijn alle winkels in Loosduinen morgen, tweede pinksterdag, open?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee, volgens koopzondagen.net niet. Daar waren de winkels deze maand alleen (wat zondagen betreft) op 5 juni open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het is morgen maandag!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar het is Pinksteren en van vroeger uit is dat een extra zondag. Vandaar ook dat veel winkels gesloten zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, bedankt voor de extra uitleg! ;)
Zeker niet alle. Winkels als bouwmarkten en tuincentra zullen waarschijnlijk open zijn, en supermarkten die normaal op zondag open zijn, ook.
Tweede pinksterdag is een feestdag en wordt gezien als een zondag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope ze zijn niet open!! Het tuincentrum wel btw!