hoe gaat het op de uitslagdag van de eindexamens?

Ik weet niet precies hoe het in z'n werk gaat. Word ik op 16 juni alleen gebeld als ik niet geslaagd ben? Op welke tijden kan ik gebeld worden? Of is dit allemaal per school verschillend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
2.6K

Het beste antwoord

Je kunt dit het beste navragen op je school, omdat dit nog wel eens verschild per school.

Mijn ervaring (en die van vrienden bij een andere school) was dat we alleen gebeld zouden worden als we gezakt waren.

Kortom: Hoe het gaat op de uitslagdag: Je gaat onrustig op de bank zitten naast de telefoon. Je kijkt de klok vooruit naar de "deadline".
Als de telefoon niet gegaan is, check je zekerheidshalve nog even of het toestel echt wel werkt.
Zo ja: Juichen, springen, zingen. Vlag naar buiten, vlug naar bakker taart halen en 's avonds een leuk feestje houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is per school verschillend alleen uit mijn ervaring is dat je zo snel mogelijk wordt gebeld en het ging bij mij gewoon op alfabetische volgorde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op school word je op 16 juni gebeld als je gezakt bent, tussen half 11 & 11 uur. Maar een vriendin van mij zit ergens anders op school en wordt op een ander tijdstip gebeld! Ik zou het even aan klasgenoten vragen!

Succes alvast op donderdag!