Waar kun je apenmaskers kopen?

Voor de bandjesavond op school zit ik in een band genaamd monkey madness.
En toen kwam iemand met het idee om apenmaskers op te doen. Niet van die hele hoeden maar gewoon zo'n kartonnen dingetje met 2 elastiekjes er aan, die je om je oren doet, zodat het niet in de weg zit bij het zingen. Maar, waar koop je die? We wonen in Leiden dus a.u.b. Geen winkels die alleen ver weg te vinden zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

www.liroz.nl
Indien niet op de website dan kun je ze telefonisch contacten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ze vast wel bij een feestwinkel ergens in Leiden. Anders kuns je ze zelf ook maken: uitprinten, inkleuren en van die elastiekjes eraan! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij Lobbes.nl. Of de Action anders? Maar ze zijn idd ook erg eenvoudig zelf te maken. Zoek een geschikte kleurplaat of anders clipart als je hem al ingekleurd wilt hebben. Afdrukken op iets dikker papier (niet te dik, anders kan t papier moeilijk buigen) en knippen maar. Woensdag themadag op school gehad, daar deden we t ook zo. Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Google maar eens op apen masker, dan vind je van alles. Moet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bij delft in de buurt woont kan je langs bij brem of funny,s dat ligt vlak bij de blokker in delft