Het is nog onbekend maar het heeft iets met erflijkheid te maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel er waren even veel linkshandige of zelfs meer ,(in den beginne):).en het een feit is dat het door het gene pakket wordt doorgegeven . Ja en dan? Ga in de links handige vecht houding staan ,met mes ,speer ,stok enz .je hart is dan veel kwetsbaarder dan in de rechtshandige vecht houding .als je bedenkt dat dood door gevecht de grootste dood oorzaak was ,ja dan gaat het snel .dan is het ,een wonder dat er nog wat creatieve linkshandige zijn overgebleven .die zomaar een verhaaltje (oplossing )vh nu nog niet opgeloste vraagstukje Vd mensheid verzinnen .:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alsof het leven alleen maar om vechten gaat ..
je kan als linkshandige net zo goed een keiharde schop geven of net zo hard een voorwerp naar iemand gooien als een linkshandige.
en wees eerlijk hoe vaak moet je nou ECHT vechten?
vroeger moest men rechts leren schrijven op de basisschool.

Toegevoegd na 2 minuten:
en dat is er denk ik een beetje in gebleven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Links- of rechtshandigheid is erfelijk bepaald