Waarom doe ik met het laatste scheermesje uit de verpakking,3x langer als met de één na laatste.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Omdat je de nieuwe verpakking minder in het zicht hebt?
Omdat je altijd lang wacht met nieuwe kopen, en dan wel moet?
Omdat je bij de laatste pas merkt dat je zuiniger moet zijn?
Omdat je bij de eerste twee vaker denkt: lekker, een nieuwe (als een soort kadootje aan jezelf)!
Aan de scheermesjes kan het niet liggen, dus het moet ergens te maken hebben met je manier van denken... of je manier van opruimen of inkopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk wil je het uitstellen om een niet pakje scheermesjes te kopen. Daarom doe je er extra zuinig op :).

Het kan namelijk ook zijn dat je 'het laatste scheermesje' als eerst gebruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de een na laatste gooi je eerder weg omdat je toch nog n nieuwe hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het laatste mesje is scherper geslepen met als doel dat je volgende keer hetzelfde merk koopt.