Hoe raak je, behalve door gezond eten en buikspieroefeningen, het snelst buikvet kwijt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hardlopen en fietsen. Wel langer dan 20 minuten, want na 20 min gaat je lichaam pas het vet verbranden. Als je daarna buikspieroefeningen gaat doen zie je je vetjes binnen no time verdwijnen. Ik heb het dan wel over 2-3 keer per week sporten met wat aangepaste voeding en weinig alcohol.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Cardiotraining doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door buikspiertraining verbrand je volgens mij geen buikvet. Om de dag even een halfuurtje hardlopen. Dan ben je het in notime kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liposuctie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha geweldig :p wel goed antwoord dus + :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sja, het is de snelste manier. Of het de moeite (en de pijn!) waard is, is een heel andere vraag...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grijnzzzzz....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha! :D
veel water drinken, niet savonds laat nog wat eten want dan beweeg je niet veel meer, hardlopen, cardio training, zumba die dans misschien, dat is ook voor af te vallen ik zelf doe het niet, hoop dat je hier wat aan hebt