wat stond er in de happinez scheurkalender op dinsdag 10 mei ?

ik zou graag willen weten wat er op die dag op de happinez kalender stond want er was iets gebeurd die dag, en meestal staat er dan iets in de kalender wat er mee temaken heeft

Toegevoegd na 22 minuten:
en wat stond er op de achter kan ervan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Verdeeld in druppels of niet: water is water.
Ons leven en onze dood zijn een en hetzelfde
Suzuki Roshi
Niets is zo, 2007
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was die van 2011??
anneliez
12 jaar geleden
jazeker, je denkt toch nietr dat ik die van vorig jaar nog heb ;) En vooruitziend naar volgend jaar ben ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oké naja ik weet het niet maar wat stond er op de achter kant ervan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx man ;)