Wordt Cristiano Ronaldo wanneer hij in de zomer naar man. City gaat voor 170 miljoen. Hij gaat dan 17 miljoen per jaar verdienen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar is het geen 180 miljoen waarvoor hij verkocht word (waarschijnlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
180 miljoen dus
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/63834/torenhoog-bedrag-geboden-voor-cristiano-ronaldo-not-read
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijd zal t leren
Als je puur kijkt naar wat ze verdienen met voetballen is Cristiano Ronaldo de best betaalde speler ter wereld. Als je de bij-inkomsten voor onder andere reclames e.d. meerekent, dan is Messi de best betaalde voetballer ter wereld.

Als (met nadruk op ALS) Cristiano Ronaldo inderdaad verkocht gaat worden aan Manchester City, dan zal hij een jaarsalaris van 17 miljoen Euro opstrijken voor alleen het voetbal deel (4 meer dan nu). Het kan goed zijn dat hij dan in het overall-klassement Messi voorbij gaat.

"De Argentijn Lionel Messi (Barcelona) is in 2011 met 31 miljoen euro de best betaalde voetballer ter wereld. Dat berekende France Football. De Portugees José Mourinho (Real Madrid) voert bij de trainers het lijstje met grootverdieners aan.

Messi krijgt bij Barcelona een salaris van 10 miljoen euro en vangt nog eens 21 miljoen euro uit publiciteit. Cristiano Ronaldo verdient meer bij Real Madrid (13 miljoen euro), maar krijgt minder uit publiciteit. In totaal zal hij dit jaar 27,5 miljoen euro rijker worden. De Engelsman Wayne Rooney (Manchester United) maakt met 20,7 miljoen euro het podium compleet. Bij de trainers gaat Mourinho de Spanjaarden Pep Guardiola (Barcelona/10,5 miljoen) en Rafael Benitez (ex-Inter Milaan/10,2 miljoen euro) voor."

http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/1967380/2010/02/17/De-top-50-van-best-betaalde-voetballers-ter-wereld.dhtml?redirected
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu is het nog yaya toure misch als ronaldo naar man city gaat dan hij