Heeft het nog zin om te leren?

Ik heb morgen een topo toets en ben veel te laat begonnen met leren. Ik moet 100 Nederlandse plaatsen kennen en weet er nu ong 10. Is het mogelijk alles nog te leren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker, in ieder geval een aantal meer. Als je een half uur leert, dan weer 15 minuten niet. En dat meerdere malen herhalen. Dan weet ik zeker dat je er heel veel meer kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een uur van te voren een keer een topotoets geleerd. Ezelsbruggetjes erin gestampt etc. Ik haalde er een 9 voor. Hoewel ik er normaal 10'en voor haal.

Dus ja het kan, alleen je prestaties gaan eronder leiden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*lijden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Respect! ik heb weer wat moed :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er 4 plaatsen onder liggen in een soort van rijtje, kun je de eerste vier letters van die namen achter elkaar zetten. Zo hou je 1 woord bijv ADTS ofzo. Dan leer je eigenlijk maar 1 woord en ken je vier plaatsen!