Wat is de flauwste grap?

Ik ben opzoek naar een aantal flauwe moppen. Kent iemand er nog een paar?

Toegevoegd na 1 uur:
Nou laat ik er dan zelf ook maar een paar neerzetten. Sommige mensen snappen ze waarschijnlijk niet omdat er niks te snappen valt!

- Wat heb je als je schoonmoeder tot haar nek in het cement zit?
... Te weinig cement!

- Staan twee pinguins op de berg. Zegt de een
... zegt de ander twee.

- Komt een man bij de dokter.
... Dokter: Ruim je het zelf op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

komt een kikker klaar .......................... kwak

Het is groen en komt van een berg af: een skiwi Het is groen en heeft een gewei: een dopherwt Bedoel je van zulk soort moppen? of nog flauwer?

Het blauw en niet zwaar?? Lichtblauw.

Ken je de mop over die man die naar Parijs ging? Hij ging niet!

Jip zit op een boot en Jap staat op de kade. Jip steekt zijn hoofd door een partijspoord, waarna Jap spreekt: 'Jip doe niet zo gek, haal die boot van je nek!'

Het is Groen en hangt achter een vliegtuig: antwoord een spruitje! Het is Geel en het hangt achter een vliegtuig antwoord hetzelfde spruitje 2 weken later! Het is zwart/wit en zit in een boom? antwoord: een nest koeien. Het is rood en zweeft door de kamer? antwoord: een ongestelde vraag! Dit soort moppen? die kan je zelf ook bedenken hoor, de humor ligt soms op straat. Succes Pieter

Deze grap is zo flauw omdat het zout op is.

- Kip loopt tegen een paal: Tok - Wat is zwart en zit in de dakgoot? : een kraai met een geweer - Als je kon vliegen hoe hoog zou je kunnen komen? : niet hoger dan de dakgoot want daar zit de kraai - 2 vissen komen elkaar tegen, zegt de een háái, zegt de ander: waar, waar??

Het is grijs en sleept over de grond.........de baard van die mop..

Het is wit en als het uit de boom valt is je kachel stuk? -Je kachel. Het is geel en als het in je oog komt ben je dood? -Een trein.

Wil je nog Koffie Dik? Groetjes Anna Nas

wat zeggen 2 zandkorrels in de woestijn tegen elkaar? HHHHEELLLPPP we zijn omsingeld!!!!

Wie was de eerste wildplasser op aarde? Ene meneer de Wilde.. Want in de bijbel staat : God zag de wilde wateren.. of Wat is de overeenkomst tussen een gescheiden vrouw en een paralelweg? ...ventweg..! of Wat is erger dan sileconeborsten? ...een tupperware doos...!

Ik ben pas geleden gestopt met biljarten. Waarom dan? Nou, ik had geen keus. Zegt de directeur tegen zijn secretaresse: "Jij hoeft maandag niet meer terug te komen." Zegt de secretaresse: "OK, tot dinsdag dan!" Er lopen 2 waarzegsters op de straat zegt de één "Kom je mee?" zegt de andere, "Nee daar ben ik al geweest" Komen 2 waarzeggers elkaar tegen zegt de één tegen de ander: "Je ziet er vandaag beter uit dan morgen!" Wat staat er op het graf van een robot? Roest in vrede.

De verpleger in het ziekenhuis was bezig een 80-jarige dame te wassen. "Zullen we de brievenbus ook maar even wassen, mevrouw ?" "Laat maar," zei de oude vrouw, "Ik heb al 30 jaar geen post meer gehad !"

Het is groen en het is geen tank? ... stiekem toch een tank Toegevoegd na 3 minuten: Er komt een belg met z'n fiets een juwelier in. Zegt de man achter de toonbank "waarom neemt u een fiets mee de winkel in?" zegt de belg: "jullie repareren toch ook kettingen?"

Ik stond laatst op de bus te wachten, zegt die chauffeur: “hé joh, kom d’r eens af!!”

Het is groen en je ziet het niet? Komkommer om de hoek..

Klein en rood? Bietje!

een paar hele flauwe: Stond ik laatst op de bus te wachten. Viel ik er af! Springt en belg van de flat af. Springt ie mis. vliegt een duif over een koe zegt de duif roekoe roekoe zegt de koe boeduif boeduif. Een engel verschijnt tegenover een professor en hij geeft hem een de keuze uit 3 wensen. 1. Grote rijkdommen. 2. Oneindige wijsheid 3. Een grote liefde. Logischerwijze kiest de professor voor oneindige wijsheid. 5 minuten later kijkt de proefssor erg somber. Iemand vraagt:"wat is er aan de hand? Je hebt toch de grootste wens van je leven gekregen?" Hij antwoord:"Ik had voor het geld moeten kiezen"

Wat is de verleden tijd van komkommer? Kwamkwammer.

Meester krijgen we ijsvrij ? Maar het is zomer ? Daarom juist...het is zo warm, we willen een ijsje gaan kopen. Een señor vraagt een goochelaar:"Waar is toch uw assistente die u vorig jaar heeft doorgezaagd?" "Oh," zegt hij "die woont nu in Guatemala en in Honduras."

- Hoe vangt een koe een konijn? ... Hij verstopt zich achter een boom en doet het geluid van een wortel na -Hoe laat je een kilo vet er mooi uit zien? ... zet er tepels op - 9 van de 10 mensen vind het leuk ... groepsverkrachting! Loopt een engelsman langs een paardenfokker, en vraagt aan de man; "what do you do for a living?" Zegt de fokker in zijn beste steenkolenengels; "I fok horses" Engelsman; "Pardon!" Fokker; "Ja! Paarden! (hij is het leukst als je hem verteld :P)

Komt een man bij de AH to go, vraagt hij : "mag ik een stomatijd ?"

Een Belg vindt een konijn. Het konijn vindt van niet!

*op nummer 55 woont Badman, op nummer 56 Superman, op nummer 58 Spiderman. Wie woont er op nummer 57?.... Buurman......... ("op z'n engels uitspreken) *Wat is het toppunt van lef? Een steen door de ruit gooien en vragen of je hem terug mag. *Vrouwen zijn net als typex, eerst zijn ze je type, dan je ex. *Waarom menstrueren alleen vrouwen? Als mannen zouden menstrueren zouden ze opscheppen over het formaat van hun tampon. *het is klein, heeft een geweitje en een bazooka? ..Rambie... (flauw genoeg?)

Het is wit en geen yoghurt... - Stiekem toch yoghurt. Het is blauw met geel en als je het tussen je ogen krijgt dan ben je dood... - Een intercity. Wat is het verschil tussen een dood vogeltje... - Zijn ene poot is langer. Het is groen en het plakt - Kermit de Sticker

Wat is het lievelingsgerecht van een vegetatische kannibaal? >> Groentenboer. Twee gekken lopen in een weiland. Zegt de een tegen de ander: "zie je dat bos daar?" Zegt de ander: "nee, er staan allemaal bomen voor." Waarom staat er een stoel naast het bed van een ambtenaar? Om te zitten als hij opstaat. Een man komt straalbezopen een muziekwinkel binnen en lalt: "ik wil die rode trompet en die witte mondharmonika!" Zegt de verkoper: "de brandblusser kun je krijgen, maar de cv blijft hier."

wil je het antwoord van mijn grap horen? dat vertel ik je volgende week wel. :)

wat is he veschil tussen een dooie vogel?

Staan er 2 schapen in de wei: zegt de 1 tegen de ander: goh, lekker weertje he. Zegt de ander: houd je mond, schapen kunnen niet praten. Hoe noem je een vlieg zonder vleugels?: een Loop Hoe noem je een vlieg zonder poten en vleugels?: een lig Hoe noem je een dooie vlieg?: Een vloog

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100