Bij een Mac kan dit via iPhoto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillende methodes

- Via iTunes overzetten (voor hele albums)
- via e-mail versturen (voor enkele)
- met Dropbox app en Dropbox op pc (een privé gedeelde map voor je pc, iPhone en internet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe gaat dat via itunes? Kunt u het wat uitgebreider vertellen voor mij
Ik doe altijd gewoon een map op me pc maken en dan de foto 's die ik erop wil kopieren en in de map plakken en dan via iTunes afbeeldingen(bovenaan) en dan mappen selecteren en dan alleen die mapselecteren en dan syngroniseren en dan staan als het goed is de foto 's op je iPhone (bij mijn iPod werkt het wel goed zo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt!
via itunes gratis te downloaden