Ik wil graag zelf mijn puntjes knippen, kan dat?

Ik wil graag zelf mijn dooie puntjes knippen omdat ik geen zin heb (en wil ) om naar de kapper te gaan, vorige keer hebben ze er een veeeeeeeeeeelste groot stuk afgeknipt, ik wil het liever zelf proberen, kan dat en zo ja hoe?
- nat of droog haar
- welke schaar?
enz.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Ja, dat kan. Hou er wel rekening mee, dat je veel tijd kwijt zal zijn, omdat het knippen een lastig en tijdrovend karweitje is.

Nat knippen is het makkelijkst. Gebruik een scherpe schaar.
12 jaar geleden
Op zich zou het ook wel handig zijn als je het een beetje kan voordat je zometeen voor gek loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kunt doen is het uiteinde van je haar ronddraaien, dan springen de dode puntjes er vanzelf uit. Deze kun je dan bij knippen met een kapperss haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kost wat tijd !werkt alleen met haar met wat lengte .deel mini paarde staartjes af (zo 3cm)draai die rond ,dan komen er puntjes uit !bekijk die !goed ,zijn ze gesleten knip die af ,dus niet alle haren er af ,want er horen korte haren in te zitten ,anders blijf je knippen . Succes .ps er is nog n methode Vd helden !het zelde dan iets vochtig maken ,wel heel goed strak draaien ,en dan ,de brandende kaars!heel snel , dan de bolletjes er uit borsten ,punten zijn dan dicht geschroeid ,wel veilig werken ,natte doek inde buurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo3x per jaar dat met de kaars of aansteker ,niet tevaak