Hoe kan het dat je geen haar op je voorhoofd hebt? ( zie beschr. )

Bv je wenkbrauwen waarom zitten die precies daar een niet een stukje omhoog? hoe kan " moeder natuur" weten dat ze daar moeten zitten?

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Omdat je wenkbrauwen en puur zijn om je ogen te beschermen, dus zitten ze boven je ogen en niet nog hogen op je voorhoofd. Dan zou et geen effect meer hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als wimpers hebben je wenkbrauwen een belangrijke functie: ze beschermen je ogen. Wenkbrauwen houden transpiratie, stof en andere vuiltjes tegen. En wenkbrauwen geven je ogen schaduw.

ik denk dat we niet meer over onze hele voorhoofd (zichtbare) haren hebben omdat het gewoon niet meer nodig is. mensen hebben (bijna geen) gezichtshaar meer nodig omdat we niet meer 24 uur per dag 7 dagen per week buiten zijn, en we maken ons warm door kleding