Wie weet een mooie fietsroute in de omgeving van Assen?

Een leuke plek om te picknicken en een speeltuintje of manege waar de kinderen kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Kijk eens rond in de buurt van Rolde/ Grolloo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het mooiste gebied vind ik het Stroomdallandschap van de Drentse Aa. Dat ligt ten NO van Assen. Zo ongeveer tussen Assen Zuidlaren en er lopen prachtige fietspaden door heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aanvulling. Ga langs het hunebed van Loon en laat de kids op de stenen klauteren en bezoek in Zuidlaren het Sprookjesbos, daar kun je ook voordelig eten en een rondvaart over het Zuidlaardermeer maken.
Op de website of in de gratis app van Fietsnetwerk.nl kun je een uitgebreid aanbod vinden aan fietsroutes in Assen en omgeving. Deze laten je niet alleen de omgeving van Assen zien, maar ook de prachtige natuur die Drenthe te bieden heeft en je op de fiets perfect kunt ontdekken! Tip: download de gratis app en rij de fietsroute met volledige routebegeleiding.