Ik hoorde op rtl boulevard dat tijgertje uit oh oh Tirol 16 jaar de bak in moet. Is dit waar of was het een grapje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

16 jaar krijg je in Nederland niet gauw, tenzij ze een moord heeft gepleegd lijkt dit een grapje. het vonnis volgt ook wel heel snel naar haar aanhouding, meestal duurt dit zeker een jaar. Typisch geval van 1 april met verlengsnoer lijkt me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het echt waar, ze heeft samen met haar moeder veel dingen gedaan die niet mogen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Way to go, judge Judy. -_-
Ik hoorde dat met dus ook bij rtl boulevard! Zestien jaar lijkt me toch wel iets overdreven voor diefstal en te hard rijden! Wie, o wie, weet hoe dit zit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal wel 16 maanden zijn omdat ze voor de tweede keer is opgepakt voor diefstal, 16 jaar krijg je niet in nederland voor diefstal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Artikel 310

Hij die enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort wegneemt, met het oogmerk om het zich wederrechtelijk toe te eigenen, wordt, als schuldig aan diefstal, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van de vierde categorie.
Bronnen: