ik heb geen simlockvrije mobiel ! nou was mijn vraag naar hoevel dagen,maanden of jaren is hij wel simlockvrij? of wordt hy nooit simlockvrij?

Toegevoegd na 3 uur:
provider:vodafone

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Je telefoon zal niet uit zichzelf simlock vrij worden. Het heeft iets met de software van je telefoon te maken. Dus als je je telefoon simlockvrij wil maken moet je dat door iemand laten doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er aan welke provider je hebt, bij vodafone hebben ze een dienst dat je na 1 of 2 jaar je simlock zelf gratis van je telefoon kan halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een onafhankelijke telefoon winkel of of op een zwarte markt .
En daar kun je jou mobiel voor 10 euro simlockvrij laten maken .